Profi Czech, s.r.o.

Email Tisk PDF

Jak postupovat dál v případě, že došlo k odstoupení kupní smlouvy a zboží bylo vráceno firmě Profi Czech, ale firma zatím zboží nepřevzala je uloženo na poště? Jde o případ 79 leté paní, která je z toho psychicky na dně.
Děkuji
K.J.

 


Pokud došlo k platnému odstoupení od smlouvy (toto bylo prokazatelně doručeno společnosti v zákonné lhůtě a neexistuje zde některá z výjimek, kdy odstoupení není možné - viz § 53 odst. 8, § 57 odst. 1,4) , je dodavatel povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení (bez ohledu na skutečnost, zda a kdy bylo vráceno zboží).
Pokud tedy prodávající zboží nepřebírá, přesto tím není dotčena jeho povinnost zaplacené finanční prostředky v uvedené lhůtě vrátit.

Poradna Triky.eu

 


Dobrý den,
děkuji Vám za odpověď, ale ještě se zeptám.
Odstoupení od kupní smlouvy bylo odesláno ve 14 ti denní lhůtě doporučeným dopisem, ale poue na podací lístek,ne  na dodejku. Zboží jsme chtěli vrátit osobně-dovézt Mělník,ale firma se vymlouvala, že nemá čas, tak jsme jej zaslali poštou s průvodním dopisem, kde jsme uvedeli, že zboží vracíme zpět na základě odstoupení od kupní smlouvy.
Dopis byl tentokrát zaslán doporučeně - dodejka, která se vrátila zpět potvrzená, že dopis byl doruče. Zboží firma ProfiCzech nepřebrala, je zatím uložen na poště v Mělníce (to jsme zjistili). Zároveň byla na
akci podepsána úvěrová smlouva (Home Credit), i od této smouvy bylo odstoupeno ve 14 ti denní lhůtě doporučeným dopisem - dodejka přišla zpět potvrzená o přijetí. Předváděcí akce se konala 12.7.2010 v Hošticích-Malenice. Jedná se o to, že odstoupení od kupní smlouvy je podmíněno vrácením zboží zpět
do firmy-(což bylo uděláno). Ale co potom až firma ProfiCzech zboží vrátí zpět protože jej nebude chtít převzít (uložená doba je asi 15 dní, nevím jestli pracovní, nebo kalendářní, tato doba již v brzku vyprší.
Děkuji za odpověď.


Dobrý den,
pokud jste v průběhu zákonné 14 denní lhůty zaslali společnosti doporučený dopis, ve kterém jste odstoupili od smlouvy a tento se nevrátil, lhůta byla zastižena. Pokud jde o vrácení zboží, není možné, aby společnost podmiňovala možnost odstoupení od smlouvy vrácením zboží. Toto právo Vám vyplývá přímo ze zákona a podnikatel jej nemůže omezit. Zároveň máte i doklad o tom, že jste zboží vraceli, pokud si jej splečnost nepřebírá, nemůže to jít k Vaší
tíži. Domnívám se, že jste udělali vše proto, aby smlouva byla zrušena.   

S pozdravem
Poradna Triky.eu
 

Komentáře  

 
# Antonín Boháč 2010-09-12 14:57
Prosím e-mail adresu na Proficzech Mělník. Chci zrušit kupní smlouvu. Dík.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Jana M. 2010-09-16 18:02
Dobrý den, máme podobný problém s naší babičkou. U nás ale společnost odmítá převzít už odstoupení od kupní smlouvy, které jsme poslali doporučeně-dodejka, a ten zůstavá teď 14 dní na poště (volali jsme na poštu do Mělníka, kde nám řekli, že odstoupení zůstává tam a nikdo si ho nepřevzal). Co bychom měli dělat, aby jsme stihli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě. Chystáme se do Mělníka zajet a předat jim ho osobně, jak ale prokážeme, že si ho převzali?může nám pomoci například mělnická policie, popřípadě notář?
Předem děkuji za odpověď
J.M.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# katerina 2012-03-02 10:59
dobrý den stal se naám podobny problem moje babička taky koupila takové nějake zboží a my jsem ho odeslaly zpět prosím mužete mi napsat jak jste dopadli.take jsem byli na policii čr.a tam jsme nic nevyřešily.moc děkuji jestli se mi ozvete issiridirová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# HELENA REJZKOVA 2010-09-30 16:21
DNES JSME ABSOLVOVALI CESTU DO MĚLNIKA NA ADR. F PROFICZECH HRUZA JEDNATELKA SE NACHALA ZAPŘIT SKLADNIKEM A TEN ZBOŽI NENI KOMPETENTNI PŘEVZIT PODVODNICI ŽE TO JE MOŽNE JEN UNAS TAKE JSME TO POSLALI POŠTOU TAK SE UVIDI MOC TOMU NEVĚŘIME PŘEDAME TO TAKE ČT A NOVĚ MOC SI NESLIBUJEM ALE SNAD OCHRANIME OSTATNI BABIČKY A DĚDEČKY OD PODVODNIKU držime všem pěsti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Iva 2010-11-03 09:12
Dotaz
odstoupení od KS i vrácení zboží včetně karty proběhlo v termínu, obdrželi jsme i akceptaci odstoupení, ale ze zaploacené zálohy 21 000,- Kč jsme obdrželi zpět pouze 13.000,- Kč. Zbylých 8 000,-Kč si ponechala firma ProfiCzech s.r.o. prý za aktivaci karty a na vedlejší náklady. Má na to právo?
Děkuji za odpověď
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Josef Novák 2011-08-27 13:26
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,jestli vám těch 8000 kč nakonec vrátily nebo si je nechaly máme uplně stejný problém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Dagmar 2010-11-03 14:37
Dobrý den,chci se zeptat jestli se někdo setkal s firmou BIOSANA Mělník p.Pavel Kettner.Mám podobný problém.Od května několik doporučených dopisů,několik telefonátu. Nejdříve ohledně reklamace a když toto vše ignoroval,rozho dla jsem se pro odstoupení od smlouvy.V posledním rozhovoru mě p.Kettner vyzval,abych zboží zaslala a budou mi obratem vráceny peníze.Tak nevím.Co jsem tady četla,si asi dám zbytečnou práci s odesláním zboží,které pak bude ležet na poště v Mělníku a nic to nebude řešit.Jsem však rozhodnutá,že podám podnět na ČOI k prošetření nekalých obchodních praktik.NEVZDÁM to,znám svoje práva a jsem připravena je bránit a to i soudně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Lucie 2011-05-13 22:33
Dobrý den, ohledně pana Pavla Kettnera řeším stejný problém, akorát nevím, zda zprostředkování bylo firnou BIOSANA. Zboží bylo zakoupeno v červenci roku 2010 a dodnes nebyly navráceny peníze, ikdyž po mnohanásobném telefonním spojením bylo slíbeno vrácení peněz.
Proto se chci zeptat, jak dopadla Vaše stížnost či další řešení tohoto problému?? Děkuji předem za pomoc.
PS: Ohledně adresy uvedené u pana Kettnera je pouze p.o.box schránka, o které jsem se dozvěděla následující: Fikce doručení
Při doručování podle Správního řádu i Občanského soudního řádu nastává tzv. „fikce doručení“. Pokud si adresát uloženou písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla k vyzvednutí připravena (zpravidla na poště), nevyzvedne, považuje se písemnost za doručenou posledním dnem této lhůty, i když si adresát písemnost fakticky nevyzvedl a nezná její obsah. Písemnost tak nabude právní moci se všemi právními důsledky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Dagmar 2011-08-01 09:13
Dobrý den,tak vás musím napsat,že problém je nevyřešený a už těch lží v telefonu bylo dost(jen jsem měla vyší faktury za telefon,několik dopisu,také bez odpovědí).Pak jsem musela do nemocnice.Pan Ketner mě v telefonu ujistil,že když pošlu zboží zpět,vrátí mi peníze.Já jsem však četla,že lidé,kteří to tak udělali,se stejně ničeho nedočkali a další řešení není.Jedině soudní cestou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Lucie 2011-08-02 11:14
Dobrý den, na internetu jsem si našla věřejně přístupný živnostenský rejstřík s těmito údaji: Jméno a příjmení: Pavel Kettner, Datum narození: 22.09.1972, Bydliště: Ludmily 2490, 276 01, Mělník, Identifikační číslo: 66391164. Napsala jsem mu dopis s návrhem mimosoudního řešení a po telefonu mi zase řekl, že mu to došlo a peníze pošle, které samozdřejmně neposlal. Dále jsem se obrátila na soud, který s nim po mém návrhu zahájil soudní řízení, které momentálně probíhá. Vzniklou situaci jsem řešila s právníkem a Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží bylo správně provedeno do 14 dní od koupi v restauraci, tedy mimo prostory obvyklé k podnikání žalovaného, tak jak stanovuje § 57 odst. 1 občanského zákoníku. Nyní čekám na další postup pana Kettnera a řešení soudu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Dagmar 2011-08-02 15:52
Dobrý den,děkuji za váš dopis a přeji vám,aby problém došel k zdárnému konci.Pokud vás to nebude obtěžovat,byla bych moc ráda,kdyby jste mi o průběhu soudního řešení dala vědět.Snad najdu sílu i já.Zatím mi to zdravotní potíže nedovolují.Mám ale všechno zdokumentováno, tak snad by nebyl problém.Mějte se moc hezky a držím palce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Martin 2011-11-08 17:34
Dobvrý den, moje matka se 3.11.2011 zúčastnila předváděcí akce firmy i-Rest s.r.o. ve Smržicích. Dali jí podepsat smlouvu, kdy na originálu bylo napsáno výhra. Na její dotaz, zda se opravdu jedná o výhru a jestli to není nějaký podvod, jí bylo odpovězeno, že by udělala největší chybu, kdyby nepodepsala. Na kopii smlouvy bylo napsáno splátka 30x 500Kč. Spojil jsem se s právníkem a zítra odesílám doporučeně na každou adresu Odstoupení od smlouvy, ve čtvrtek poštou na dobírku tzv."výhru" a v pátek jdem na Policiii ČR podat trestní oznámení na podvod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# katerina 2012-03-02 11:06
dobry den prosím moje babička ma stéjny problem dnes jsem byli na policii a tam nám řekli že na firmu i-rest neni podano trestní oznamení.a že jestli smlouvu podepsala dobrovolně tak s tím nemužou nic dělat.mužete mi napsat jak jste dopadli vy na pčr.moc vam děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Chmelová Sonja 2010-12-07 19:19
Prožila jsem horor na akci 3.12 2010. Přednášející se vůbec nepředstavil a ani své kolegy.Pouze prohlásil , že zastupuje firmu PROFICZECH . Po jeho asi hodinovém projevu , ve kterém neustále vyhrožoval různými sankcemi , prohlásil , jestli má někdo připomínku.Přihlásila jsem se ,že se mi to vyhrožování nelíbí.Nenechal mne ani domluvit, poslal na ,mne dva své kumpány , aby mne vyvedli ze sálu .Připomínám , že venku bylo -15 st, sníh a oni mi nenechali ani si vzít kabát.Rovněž pak i kabelu.Sousedka mi kabelu přinesla a jak to zjisil , tak se i na ni rozkřičel a rovněž ji vyhnal. .Nechal nás na pospas a prohlásil, že nám vrací zaplacené jízdné a ať se domů dostaneme jak chceme.Je nám oběma přes 70 let a na takové jednání jsem ještě nenarazila.--Rozeslala jsem stížnosti na různé strany , ale nikdo se k té firmě nechce znát.Na akci nás pozvala osobní pozvánkou firme VEKTORS.
Prosím poraďte , co s tím dělat. Chmelová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Prodejce 2011-01-05 13:24
tak me dobre poslouchejte vy ste se na ty akci chovala i s vasi kamaradkou jako hulvat porad ste rusila porad ste vandrovala do ostatnich atd... ja jsem osoba ktera vam vracela penize tak priste nelzete a nedelejte ze sebe 70ti letou chudinku vy hulváte!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# ivan 2011-01-10 07:02
A jak jiste vite , tak fir´ma PROFI-CZECH s.r.o., je napsana na slecnu majitelku Elišku Kindlovou a jednatelku Jiřinu Staňkovou, ale skutečný vlastník je pan Tomáš Dvořák, Eliška Kindlová je jeho přítelkyně, který dřív dělal dealera u firmy Mark 9, a světe div se tento rádoby podnikatel má teď nový vůz Cadillac.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Tomáš 2011-01-22 11:14
Dobrý den pane Ivane.Nemůžete ještě zdělit adresu někoho z jednatelů Profi - Czech .Rád bych si to s ním vyjasnil osobně.
Děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Karel 2011-02-10 08:27
Adresa firmy je: Adamovská 10/64, 14000 Praha-Michle
provozovny: Fibichova 3388,27601 Mělník, jednatelka pí Jiřina Staňková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Mirka 2011-02-10 15:44
Paní Chmelová, na příští akci, jestli ještě nějaká bude si berte ssebou mužskýho. Můj manžel slíbil, že se tkaové akce zúčastní se mnou a vyřídí si to s těma frajerama ručně. Zdravím a příště si s přítelkyní udělejte příjemnější výlet. Mirka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Mirka 2011-02-10 15:33
9.2.2011 jsem se súčastnila předváděcí akce na zdravotní matraci aj produktů v Uničově, firma Profi Czech.Zažili jsme také horor.Přednášející, nějaký Roman měl dvouhodinovou přednášku o zdraví, podanou tak drsným způsobem, že několika lidem v sále se udělalo nevolno. Sousedka se musela nastartovat Nitroglycerinem . Tento hulvát nebral žádné připomínky v potaz. Akce byla hlídána třemi bodygárdy,kteří otráveně pochodovali kolem, syčeli a hlídali pohyb lidí, snad měli i zapnutou kameru. Přednášející zaměřil pozornost na mne a několikrát upozornil, že můžu odejít, když se mi ty jeho bláboly nelíbí. Mrzelo mne, že jsem to neudělala a ušetřila si nervy. Celou vnucovací akci jsme protrpěli až do večerních hodin. S takovým hrubým chováním jsem se ještě nesetkala, to pracovníci od firmy Beck byli alespoň slušní. Chci tímto také varovat další cestovatele, kteří na tyto akce jezdí,aby těmto hulvátům nenaletěli, protože spravedlnosti se nikde nedovolají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Kristina 2011-03-13 11:27
Moje mamka se zúčastnila předváděcí akce PROFICZECH v Žarošicích. Jsou to opravduobchodní ci-podvodníci, kteří si napíšou do smlouvy,co chtějí,aniž by lidi pravdivě seznámili s tím, co je vlastně čeká. Zítra posílám dopis ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, protože je je to strašné,co používají za praktiky,takže nevím jestli se dovolám práva a jestli ne,tak půjdeme přes televizi. Určitě budu informovat ostatní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Marie 2011-04-13 19:25
Dobrý den. Máme stejný problém. Můžete mi napsat, jak to dopadlo? Mohli jste odstoupit od smlouvy? Nám vyhrožují, že nelze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Jarmila 2011-12-03 16:45
Bohužel neuděláte vubec nic.... minulý týden se konal soud,kde se řešíl podobný problém.K mému zděšení firma soudní proces vyhrála!!!!!!!! Objasnili mi to tím,že jsem dospělá,měla jsem si přečíst co podepisuji a neznalost zákona neomlouvá.Takže jsem nezaplatila nejenom zboží,svého právníka,ale i soudní výlohy atd.atd cca dalších 18.638 kč.Moje rada,nic nepodepisovat a vše i dukladně přečíst,protože jinak vás to bude stát dvakrát tolik. Jarmila
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# PP 2011-05-05 08:38
Dobrý den,můžete mi napsat prosím jak jste dopadli?máme podobný problém,nevíme co dělat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Ruda 2011-08-01 08:23
Dobrý den jen by mě zajímalo jak jste dopadla,moje mamka také na akci uzavřela smlouvu a ted neví jestli jde tedy odstoupit nebo ne,děkuji a pevné nervy všem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Renata 2011-07-02 18:39
Dobrý den, Proficzech s.r.o. je zlodějská firma vedená Tomášem Dvořákem, narozeným v roce 1980!! Okrádají lidi v důchodovém věku, kteří si s takovými praktikami neumějí poradit, jelikož vyrostli v době, kdy by si nikdo nic podobného nedovolil. Ptám se, jak je možné, že tato firma a jí podobné mohou vesele profitovat na něčem, co je sprostý podvod?! Pokud by se našel někdo, kdo má adresu některého z jednatelů této společnosti, prosím o její zveřejnění. Přece se musí najít cesta, jak je zastavit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Renata 2011-07-02 18:48
Ještě další upozornění, spolupachatelka pana Dvořáka, slečna Eliška Kindlová je od 21.6.2011 jednatelkou NOVÉ společnosti, která je vedená pod názvem i-Rest s.r.o.!!!!!!!! To už snad ani není možné. Pravděpodobně budou opět prodávat a okrádat lidi, jen pod jiným názvem společnosti. Jak se říká: na každé prase se vaří voda. Eliška Kindlová s Tomášem Dvořákem a paní Jiřinou Staňkovou se již brzy budou zodpovídat ze svých činů. Šiřte tato jména a jména společností dál. Ideálně přes svoje známe, facebook, twiter atp.... ! Jejich obchodování se musí zastavit! Je mi líto všech podvedených seniorů. Sprostost výše zmíněných nezná mezí a už je toho trochu moc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Lenka 2011-08-11 05:12
právě jdu psát 75leté tchýni a její známé odstoupení od smlouvy, byly na akci ve Zbilidech 5.8.-firma i-Rest!!! přijely obě celé rozklepané, se smlouvami o úvěru, prý hrozný nátlak na ně. i když se bránily, a zboží odmítali,stejně to nebylo platné.snad to dobře dopadne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# ivan 2011-08-15 09:21
Lenko , zavolejte na Homecredit a.s. telefon 541 598 376 ,partner@homecr edit.cz , a pšlete jim to tam. Snad po takovém nátlaku ustoupí a zruší Vám smlouvu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Prknová Gabriela 2011-08-15 17:01
CHtělo by to dát na ně hromadnou žalobu,proto,že odstoupení ignorují a jak s člověkem doma když to nechce podepsat zacházejí.Já to nechtěla podepsat když jsem viděla ten dluh,to bylo hrozné,řekl,že mohu do 14 dnů od smlouvy odstoupit,není to prý pravda,proto,že jsem si sjednala schůzku doma,ale oni nás odvezli domů,ani výlet nenechali dokončit,a na předváděčce řekli,že je to výhra,doma dali podepsat takový dluh a kupní smlouvu,vše si fotili,byli dva nebo tři,já sama na to hřeší,že není svědek,tak se člověk jich chce zbavit,je to hrozný nátlak. Prknová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dTest 2011-09-05 05:40
Dobrý den, společnost i-rest již delší dobu sledujeme a jako spotřebitelská organizace bychom na tyto konkrétní případy velmi rádi upozornili a nabídli účinnou pomoc ve formě právní osvěty a vzorového dopisu odstoupení od smluv. Máte-li zájem o spolupráci při medializovaní praktik, prosím, kontaktujte nás (vernerova@dtes t.cz).

Obecně doporučuji nezapomenout na případnou úvěrovou smlouvu, která při odstoupení od smlouvy zaniká. O tom ale jste povinni informovat věřitel, tedy úvěrovou společnost.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, www.dtest.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Věra Nováková 2011-08-29 20:01
Máme stejnou zkušenost s 80 letou maminkou. Dne 18.8.2011 firma i-Rest prováděla nabídkovou akci a moje matka zakoupila robot, ke které,u obdržela údajně dárky zdarma. Konečná suma za požadované zboží je 46 000,- Kč. Někde v autě jí dali podepsat souhlas s objednávkou návštěvy za účelem objednávky zboží. V pátek jsem odeslala odstoupení od smlouvy. Zboží máme zatím doma. Mám ho odeslat, nebo počkat na odpověď (dle ohlasů se jí asi nedočkám). Hodlám podat soudní žalobu. Budete také svědčit ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dTest 2011-09-02 11:30
Dobrý den, společnost i-rest již delší dobu sledujeme a jako spotřebitelská organizace bychom na tyto konkrétní případy velmi rádi upozornili a nabídli účinnou pomoc ve formě právní osvěty a vzorového dopisu odstoupení od smluv. Máte-li zájem o spolupráci při medializovaní praktik, prosím, kontaktujte nás (vernerova@dtes t.cz).

Obecně doporučuji nezapomenout na případnou úvěrovou smlouvu, která při odstoupení od smlouvy zaniká. O tom ale jste povinni informovat věřitel, tedy úvěrovou společnost.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, www.dtest.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Josef 2011-12-01 21:47
Bohužel,postup firmy objasňuje právník Sdružení obrany spotřebitelů Praha a Středočeský kraj Miroslav Huml: „Když koupíte zboží mimo kamennou prodejnu, můžete od smlouvy do 14 dnů odstoupit. V zákoně je ale jedna výjimka. Když si prodejce sami pozvete domů, aby zboží předvedl, lhůta neplatí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Josef 2011-12-01 21:52
Rád bych se přidal,ale po poradě s právníkem který mi předložil výtah zákona a článek z novin kde stojí cituji:
Postup firmy objasňuje právník Sdružení obrany spotřebitelů Praha a Středočeský kraj Miroslav Huml: „Když koupíte zboží mimo kamennou prodejnu, můžete od smlouvy do 14 dnů odstoupit. V zákoně je ale jedna výjimka. Když si prodejce sami pozvete domů, aby zboží předvedl, lhůta neplatí. si myslím,že to jsou další vyhozené peníze za soudní výlohy apod.Přeji hodně štěstí..... Josef
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Věra Nováková 2011-08-30 18:48
Hledáme účastníky předváděcí akce dne 18.8.2011 v Sazenné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dvakaminky 2011-09-09 18:23
Kdyby jste nekdo potreboval neco poradit na firmu Proficzech ted nove!!!!! I-rest. Tak napiste.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Anna novotná 2011-12-01 11:59
Dobrý den potřebuji poradit co dělat moje matka naletěla praktikám této firmy
Děkuji A.novotná
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Jarmila 2011-12-03 16:38
Bohužel neuděláte vubec nic.... minulý týden se konal soud,kde se řešíl podobný problém.K mému zděšení firma soudní proces vyhrála!!!!!!!! Objasnili mi to tím,že jsem dospělá,měla jsem si přečíst co podepisuji a neznalost zákona neomlouvá.Takže jsem nezaplatila nejenom zboží,svého právníka,ale i soudní výlohy atd.atd cca dalších 18.638 kč.Moje rada,nic nepodepisovat a vše i dukladně přečíst,protože jinak vás to bude stát dvakrát tolik. Jarmila
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Jitka Dvorská 2012-02-28 11:42
15.11.2011 byla maminka na předváděcí akci, bohužel koupi zboží podepsala pod psychickým nátlakem doma - na vrácení zboží a odstoupení od smlouvy firma reaguje arogantně a nesmlouvavě - NELZE. MÁTE PRO NÁS NĚJAKOU RADU? Děkujeme
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# věra 2012-05-09 00:19
Stejní majitelé jsou u firmy Czech reisen. Potřebuji vrátit zboží, nic jsem nezaplatila, od smlouvy v termínu odstoupila, zboží bylo vnuceno mojí staré mámě při odstoupení od kupní smlouvy. Prý buď zaplatím 8 tis. Kč za zákaznickou kartu, kde je nasáno "Aktivace/deaktivace karty stojí 8 tis. Kč . Podpisem se karta aktivuje! nebo si kartu nechá a dostane k tomu peřiny. Takže nakonec ve strachu, že nebudeme mít nic a ještě zaplatí požadovaných 8. tis. Kč, podepsala další smlouvu na 8 tis. Kč a jedny peřiny si odvezla zpět. Jakou hodnotu má taková karta, pokud je podepsaná???? Jsem přesvědčena, že je to jen psychologický nátlak na zákazníky vracející zboží.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Blanka 2011-09-29 17:06
Dobrý den, máte někdo číslo telefonu (Mobilu?Pevné?) na f. i-REST s.r.o. do provozovny Mělník. Díky za poskytnutí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dvakaminky 2011-10-08 17:23
725888358 Dvorak Tomas pan majitel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Věra 2011-10-12 17:48
Dobrý den, doporučuji navštívit tento odkaz. Po zadaní svého emailu Vám na něj zašlou vzorové odstoupení od smlouvy. Hodně štěstí.

http://www.dtest.cz/clanek-1816/nestastne-predvadeci-akce-nenechte-se-nachytat-na-novy-trik
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Martin 2011-11-08 17:32
Dobvrý den, moje matka se 3.11.2011 zúčastnila předváděcí akce firmy i-Rest s.r.o. ve Smržicích. Dali jí podepsat smlouvu, kdy na originálu bylo napsáno výhra. Na její dotaz, zda se opravdu jedná o výhru a jestli to není nějaký podvod, jí bylo odpovězeno, že by udělala největší chybu, kdyby nepodepsala. Na kopii smlouvy bylo napsáno splátka 30x 500Kč. Spojil jsem se s právníkem a zítra odesílám doporučeně na každou adresu Odstoupení od smlouvy, ve čtvrtek poštou na dobírku tzv."výhru" a v pátek jdem na Policiii ČR podat trestní oznámení na podvod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Josef 2011-12-01 21:48
Postup firmy objasňuje právník Sdružení obrany spotřebitelů Praha a Středočeský kraj Miroslav Huml: „Když koupíte zboží mimo kamennou prodejnu, můžete od smlouvy do 14 dnů odstoupit. V zákoně je ale jedna výjimka. Když si prodejce sami pozvete domů, aby zboží předvedl, lhůta neplatí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Jarmila 2011-12-03 17:01
Bohužel neuděláte vubec nic.... minulý týden se konal soud,kde se řešíl podobný problém.K mému zděšení firma soudní proces vyhrála!!!!!!!! Objasnili mi to tím,že jsem dospělá,měla jsem si přečíst co podepisuji a neznalost zákona neomlouvá.Takže jsem nezaplatila nejenom zboží,svého právníka,ale i soudní výlohy atd.atd cca dalších 18.638 kč.Moje rada,nic nepodepisovat a vše i dukladně přečíst,protože jinak vás to bude stát dvakrát tolik. Jarmila
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Božena 2011-12-03 16:57
Dobrý den,udivuje mě jaký názor máte na firmu i Rest,protože z vlastní zkušenosti mohu říct,že jsem lepší předváděcí akci,která se konala v Luhačovicích vedenou panem Tomášem nezažila.Je pravda,že při předvádění výrobku si dělali srandu,která pro někoho mohla být nevhodná,ale lepší než si nechat nadávat jako od jiných firem.Potvrdilo se to i prodejem,protož e co jsem tak sledovala,tak měli uspěch.Je málo prodecu kteří dokáží provést akci na tak profesionální urovni a ráda s nima pojedu znovu.Božena Nekvasilová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# helena 2011-12-14 17:45
Hlavně,že jste byla spokojena a budete ještě více,když nakoupíte předražené zboží hned budete lépe spát
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dvakaminky 2012-02-13 18:29
Pani Bozeno delate si leglraci!!!!! Jsou to zlodejove , delaji z lidi blbce a to zbozi ktere vam prodavaji nestoji ani desetinu!!!! Chudaci lidi ktere jim naleti a jedou s nima na akci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# nohavica jan 2011-12-13 20:17
i Rest děs a hrůza :sad: :sad: :sad: :sad:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dvakaminky 2012-02-13 18:33
LIDI PROBOHA NEJEZDETE SNIMA!!!!
Nechaji vas podepsat prazdnou smlouvu kterou vam postrci a pak ji vyplni a vy splacite treba 4roky 35tis a to nemluvim o tom kolik preplatite!!!!! !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# dvakaminky 2012-02-13 18:44
Stejna firma Profi-Czech, I-Rest,Czech reisen
ZLODEJI JEDEN A TEN SAMEJ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Ladislav 2012-03-01 19:28
zdravím, moje maminka byla bohužel s nimi v Dětmarovicích 28.2.2012, kde hajzli předváděli indukční plotnu, deku s polštářem a sadu hrnců.lidem řekli, že tři z nich po vylosování toto zboží vyhrají, mezi nimi byla i moje maminka, poté je nechali podepsat prý nějaké formality a jeli s nimi domů, kde jim zboží dali, podepsali prý převzetí zboží a na druhý den si přečetli, že podepsali úvěrovou smlouvu od firmy Cofidis, objednávku návštěvy na účelem objednávky zboží a kupní smlouvu na 15.000,-Kč, dále dostali kartu, na druhé straně je malým písmem napsáno že po podpisu se karta aktivuje a aktivace či deaktivace je zpoplatněna částkou 8.000,-Kč, nehorázné chování, moje mamku si natáčeli na kameru i přes její výslovný nesouhlas. Varujte všechny seniory před touto zasranou firmou. :-x
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# katerina 2012-03-04 12:14
dobry den moje babička na te akci byla také.a dopadla stejně jako vaše maminka.byli jsem na policii a tam nam nepomohli prosím mužete mě kontaktovat a abychom priti těm hajzlum nějak zakročili společně děkujo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Ladislav 2012-03-04 19:27
ihned jsme ve lhůtě 14 dnů odstoupili od úvěrové smlouvy Cofidis a ihned jsme rovněž odstoupili i od kupní smlouvy firmy i-rest s tím, že jim zboží zašleme poštou v zákonné lhůtě. Vše je nutno posílat doporučeně s dodejkou. Sice mají tiskopis s nadpisem objednávka návštěvy za účelem objednání zboží, ale to se zde firmou i-rest nedá použít, jelikož zboží již měli ve vozidle, když vezli rodiče domů. Tudíž doma si rodiče nic neobjednali, nýbrž zboží pouze převzali. Policii jsme vynechali, protože silně pochybuji, že by mohli v něčem pomoci. Je třeba jen využít ustanovení § 57 odst. 1 zák.č.40/1964 Sb. občanského zákona a od smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupit. Když chcete, pošlete mi email, já Vám pošlu vzor, jak by odstoupení mohlo vypadat. Ladislav
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Zuzana 2012-03-30 15:56
Dobrý den Pane Ladislave,
Máme stejný problém, mohu požádat o zaslání vzoru??
Děkuji Zuzama
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Ilona 2012-04-01 12:04
Dobrý den pane Ladislave,
reaguji na Váš diskuzní příspěvek a prosím o pomoc.Moje známá se dostala do stejné situace, jakou popisujete Vy a proto Vás prosím o zaslání vzoru o odstoupení od smlouvy a sdělení, zda jste s odstoupením uspěl.
Za spolupráci děkuje
Ilona
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Alena 2012-04-03 09:53
Dobrý den,
mám s maminkou stejný případ. Jen s tím, rozdílem, že to byla tzv. "výhra". Doma jí dali podepsat Objednávku návštěvy. Odstoupení od smluv jsem již napsala. Chci se zeptat, jak jste dopadl? Já se tedy rozhodně na policii obrátím, pokud odstoupení od smluv nebude akceptováno. Děkuji za odpověď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# marie 2012-05-09 00:28
Ke kartě - nikde nestojí, že to má platit zákazník, je to jen psychický nátlak. Kapka lékařského lihu a karta je deaktivována. A to video? Jestli ho někomu ukázali, tak napište. Je to taky psychycký nátlak. Slíbili ho poslat a dodnes nic...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Frantisek 2012-03-08 21:07
Dobrý den, nechápu některé lidi, co tu píší, nedavno jsem byl s firmou i-rest na předvadecí akci a musim říct, že jsem lepší akci ještě nezažil, plní to, co slíbí a k lidem se chovají slušně, pořídi jsem si od nich zboží a nemůžu si ho vynachválit. Rád pojedu znovu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Honza 2012-03-08 21:13
Zdrávím,
pane františku musím stát za vámy mate zcela pravdu...Vše to co slíbí tak splní....Pořát jsi akorát vsichni stěžují ale nevidí to dobré co proně dělají.Rád taky pojedu znovu a mužu je doporučit jinejm lidem :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Hana 2012-03-27 12:58
20.01.2012 jsem byla na předvadecí kaci,koupila jsem jsi zboží za nekolik tisic,vírobky jsou kvalitní sice trochu dražší ale myslím si že u jinejch firem jsou dražší.Chovaly jse tam slušně nikomu nenadavaly,neza mikaly je prostě super.Moje známá tam byla semnou koupila jsi take po dvou dnech s komunikaci s rodinou jse rozhodly že to vše vrátí.Po tydnu řešení s firmou a pravníky stejně ve finále došly k závěru že od smlouvy prostě odstoupit nejde.Tak že jim nezbylo nic jineho než jsi to nechat.Dnes jsou z virobky spokojeny velice a vedí že jsi přište určite zas neco pořídí...Mohu říc že takové jednání a přistup k lidem jsem dlouho neviděla s pozdravem Hana K. :lol:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# Zuzana 2012-03-30 15:58
Citace Zuzana:
Dobrý den Pane Ladislave,
Máme stejný problém, mohu požádat o zaslání vzoru??
Děkuji Zuzana

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# ladislav 2012-04-12 12:22
Dobrý den p.Ladislave
Opět stejný scenař s i-REST.mOHU vás požádat o zaslání vzoru?
Děkuji Zdena.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# vera 2012-04-26 10:39
Jiří Podestát a Eliška Kindlová stojí za "firmami" i-Rest, profi-Czech a nově Czech reisen. Předmět podnikání vymezen negativně - vše co není v přílohách č. 1-3 Živnostenského zákona. Jak je možné, že Městský soud v Praze schválil společnost s takto vymezeným podnikáním?? Skutečný předmět podnikání jsou staří lidé, důchodci a psychologický nátlak, t.j. odírání a vydírání bezbraných.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
# vera 2012-04-26 11:12
SWISS MARKETING s.r.o. je přejmenovaná "firma" PROFI CZECH s.r.o. (Eliska Kindlová) POZOR, pan Tomáš Dvořák a Swiss Marketing jsou pokračovateli praktik Elišky Kindlové!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Anketa

Zjednodušila směrnice o nekalých obchodních praktikách (za rok své účinnosti v ČR) život českým spotřebitelům?